مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری مفهوم متفاوتی از آرامش و اعتماد به نفس را به تیم اضافه کرده است

آلگری مفهوم متفاوتی از آرامش و اعتماد به نفس را به تیم اضافه کرده است

الساندرو دلپیرو، اسطوره و بهترین گلزن تاریخ یوونتوس، این روزها در شبکه ی تلویزیونی اسکای به کارشناسی مسابقات فوتبال می پردازد، او در آستانه ی بازی حساس امشب به ببرسی وضعیت دو تیم پرداخت:

 

ناپولی تحت هدایت ساری هویتی منحصر به فرد در خط دفاع پیدا کرده است که به آنها اجازه می دهد که در حمله زهردار تر باشند، در حالیکه گونزالو ایگواین تقریبا در تمام بازی ها گل می زند و کاملا توسط مارک همشیک حمایت می شود. امیدوارم این بازی تایید دوباره ای باشد بر این موضوع که در این دو تیم چه ستاره هایی حضور دارند.

 

آلکس از امکان پیروزی ناپولی در شرایطی که مهمان است می گوید:

 

برای ناپولی مهم است که روی این موضوع که این بازی برایشان تعیین کننده است تمرکز نکند، چون در این صورت فشار روانی می تواند روی بعضی از بازیکنان اثر بگذاردبه خصوص در بازی های خارج از خانه. اگر بتواند با خاطری آسوده به بازی بیایند، در این صورت ناپولی شانس عالی برای پیروزی در تورین خواهد داشت.

 

آله تحلیلی از شروع بد ما هم ارائه کرد:

 

بعد از 4 قهرمانی پیاپی، یووه کمی امتیاز از دست داد، اما حالا آنها با روندی تاریخی توانستند در جدول صعود کنند. بازیکنان تیم در ماه های اخیر تغییرات زیادی کرده اند. بازیکنانی هم که رفته اند باعث شده که آنها سبک فوتبالشان را عوض کنند و بتوانند با تازه واردها تطبیق پیدا کنند. از دست دادن آندره آ‌ پیرلو، آرتورو ویدال و کارلوس توز در ابتدا به یووه ضربه زد، اما بازیکنانی مستعدی با ارزش برابر به جایشان امده اند. بخش زیادی از این موضوع را باید مدیون مکس آلگری بدانیم، او مفهوم متفاوتی از آرامش و اعتماد به نفس را به تیم اضافه کرده است. بازیکنان هم نقش مهمی دارند، اما در یوونتوس همه چیز در متحد بودن خلاصه می شود.

 

به کانال ما سر زده اید؟ 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: